یالثاراتی

طرح بنر وفات حضرت ام البنین (س)

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ق.ظ

للحق

پوستر با کیفیت وفات حضرت ام البنین (س)


پ . ن :دیگر مرا خطاب ام البنین نکن     بعد از حسین مادر سقا نمی شوم

دریافت اندازه اصلی در ادامه مطلب

دریافت اندازه اصلی پوستر

طراح یالثاراتی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۱۳ ق.ظ
  • حالا هرکی...

نظرات  (۲)

سلام
خداقوت.
خدا خیرتون بده ... کارتون عالیه
انشالله اجرتون با حضرت زهرا(سلام الله علیها)
بنده حقیر قبلا هم براتون پیغام گذاشته بودم...
اگر امکانش هست یک لوگو برای هیأت انصارالفاطمه(س) شهرستان ساری طراحی کنید.
باتشکر-التماس دعا - مسعود علامه09388517026

پاسخ:
پاسخ:
سلام داداش متاسفانه سرم شلوغه هر زمان که وقت کنم انجامش میدم...
با عرض سلام خدمت شما بزرگوارم
وب سایت شما بسیار زیبا ؛تاثیر گذار؛و دارای مطالب دلنشین.
من مشتاق شدم با شما تبادل لینک و لوگو کنم.
دست رد به سینه من نزن.
چون حرمت اسم وب سایتم بالاست هرچند وبلاگم به شما نمیرسه.
یه اسم وبلاگ هم جای زیادی توی وبلاگ زیبات نمی گیره؛ اونم اسم مهدی (عج)
ممنون می شم تبادل لینک و لوگو کنیم.
اگه راضی بودی خبرم کن.
کوچیک وبلاگتون وبلاگ مهدی (عج) - (mahdi (aj

......................................................................................

کد لوگو وبلاگ مهدی (عج) - (mahdi (aj ---- نمونه 1




..........................................................................................................


کد لوگو وبلاگ مهدی (عج) - ( mahdi (aj ---- نمونه 2



..........................................................................................................

1 مورد از 2 کد انتخابی را در تنظیمات جاوا قرار دهید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی