یالثاراتی

کجایند مردان بی ادعا...

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ

للحق 

پوستر مراسم یادواره شهدا و شهادت حضرت علی (ع) محفل یالثارات الحسین (ع) زنجان

دریافت اندازه اصلی در ادامه مطلب

دریافت اندازه اصلی پوستر

طراح یالثاراتی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ
  • حالا هرکی...

نظرات  (۳)

  • پایگاه اینترنتی و جامع «منتظران ظهور»
  • ورده ام از دریا یک چشم اهورایی
    چشمی که گمان کرده هر شب تو در اینجایی

    می ترسم از اینکه تو آهسته بیایی باز
    خوابم برود ناگاه بر بالش لالا یی

    گفتی که می آیم من هر جا که غم است آنجا
    غم میرسد اما تو... نمی آیی

    چشمم به در است اینک در خلوت این شبها
    من منتظرت هستم ای حضرت تنهایی...


    باسلام
    حضور شما مایه افتخار ماست
    امید وارم ما را در جمع دوستان خود بپیوندید
  • پایگاه اینترنتی و جامع «منتظران ظهور»
  • آورده ام از دریا یک چشم اهورایی
    چشمی که گمان کرده هر شب تو در اینجایی

    می ترسم از اینکه تو آهسته بیایی باز
    خوابم برود ناگاه بر بالش لالا یی

    گفتی که می آیم من هر جا که غم است آنجا
    غم میرسد اما تو... نمی آیی

    چشمم به در است اینک در خلوت این شبها
    من منتظرت هستم ای حضرت تنهایی...


    با سلام
    حضور شما مایه افتخار ماست
    امید وارم ما را در جمع دوستان بپیوندید
  • کــدهــا و لوگو هاے معــیــט
  • salam khoobi.

    web ziba va khoobi dari.

    mitooni kod logoye webam ro bezari to webet?

    agar kodi ham khasti bego.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی